2011. január 26., szerda

Bagoly, pacsirta helyett

Elvileg vannak ugye a bagoly meg a pacsirta típusú emberek. Gy.k. az előbbiek későn kelnek, későn fekszenek, az utóbbiak meg épp ellenkezőleg, tyúkokkal térnek aludni, és pitymallatkor kelnek. Mennyivel jobb lenne nekem pacsirtaként, de nem, nekem bagolyfajzatnak kell lennem. Fenébe. Szerintem legalább egy hónapja nem volt olyan, hogy éjjel kettő előtt elaludjak, ha le is fekszem, csak nyűglődök az ágyban. Aztán meg reggel, midőn ébred a lurkó, alig bírom kivonszolni magam az ágyból. Kegyetlen. :(
Mióta az eszemet tudom, ilyen vagyok, csak egyre rosszabb. :) De már a gimiben is feszt elkéstem a suliból...
Bezzeg Roni kuzinom! Szerintem hétköznap legkésőbb tíz felé hussan durmolni, viszont alig mallik a pity, ő már sertepertél. Sokszor négy-öt felé. Régebben ilyenkor "norbizott", meg takarított emberi ébredési időig. Mainapság inkább netezget, olvasgat, mert a pasija rosszul viseli a hajnali motozását. Én meg a pasiját, azaz pontosabban nincs vele baj, csak nekik egymással nem lett volna szabad kezdeniük, de ez egy mellékes témakör. Szóval a párkapcsolatáért nem irigylem, de a koránkelésért baromira. Bár ennek megvan az a határozott hátránya, hogy ha jön hozzánk ittalvósra, mindig ő hervad el legkorábban, főleg, ha csendes baráti összerészegedést tartunk. :D
Egyébként a bagoly vagy pacsirta témakörben olvastam egyszer egy cikket, ami azt taglalta, hogy vannak emberek, akik baglyok, és kész; nem tesznye disznók, hanem a bioritmusuk más, az agyműködésük, a vérkeringésük, a hőmérsékletük egyszerűen semmi nem dolgozik náluk rendesen kora reggel. Ezt én megnyugvással olvastam, hogy lám, a gének tehetnek arról, hogy feszt elkések, meg nem bírok kikászálódni az ágybul. Mellesleg szerintem a kísérleteket végző tudósok mind egytől-egyik bagolynak vallják magukat, és ők is csak önigazolást kerestek a lustálkodásra... :D

No, lassacskán el is húzok aludni (lassacskán, mert addig még fogmosás, áramtalanítás, miegyébség, szóval hol van az még... ;)), az erre tévedőknek pedig itt egy körkérdés: Bagoly vagy, vagy pacsirta? Lehet válaszolni a kommentekbe... :)

0 megjegyzés: